Vakantiefoto’s Turkije

Mijn vriend en ik zijn sinds begin vorige week weer terug van onze luilekker vakantie naar Turkije. Tijd dus voor wat vakantiefoto’s!

Bereid je voor op heel wat foto’s van zwembaden en palmbomen, haha!

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Dit was een van de eerste foto’s die ik nam toen we aankwamen in het hotel. Onze kamer was nog niet klaar en we moesten hier nog even op wachten. Aangezien het net middag was, konden we meteen lekker gaan eten. Van op het terras had je dan een supermooi uitzicht over de zwembaden, palmbomen en daarachter ook de zee!

Turkije 12

Zonsondergang boven het terras van het restaurant.

Turkije 18

Ons hotel lag echt aan de zee. Ik ben hier zelf niet zoveel geweest omdat het er altijd zo druk was, maar Bart is er wel heel vaak in gaan zwemmen.
Dat dromerige hutje op de foto kon je huren voor een dag en dan kreeg je daar drinken en wat te eten en je eigen privé stukje met zicht op zee. Wij hebben dit niet gedaan aangezien dit extra kostte, maar het zag er wel zalig uit.

Turkije 21

Palmtree love!

Turkije5
Zondsondergang over het grote zwembad. Dit is een deel van het zwembad waarvan je ook een stukje op de eerste foto zag. Dit was het grootste en hier vonden ook sommige animatieactiviteiten plaats. Verder had je nog 2 andere zwembaden!

Turkije 13
Haha, allebei naar het scherm kijken van mijn gsm.

Turkije 25

Zwembad nummer 2. Als je bij het grote zwembad een van de 3 glijbanen nam, kwam je in een zwembad uit dat niet op deze foto staat, maar dat is dus aan mijn linkerkant. Ja, ik weet het klinkt ingewikkeld, maar er was veel zwembad, haha!

Processed with VSCOcam with f2 preset

We ontdekten een tweede kleiner terras aan het restaurant waar het rustiger was en zo ontdekten we ook het derde zwembad. Het zag er zo mooi uit!! (Dit was trouwens om 20u daarom dat het helemaal leeg is.)
Wat niet op de foto staat, is dat er achteraan rechts nog een adultpool was waar alleen volwassenen mochten komen. Het was er eigenlijk altijd leeg en het water was er ook veel kouder.

Processed with VSCOcam

Dus zijn we daar de dag erna gaan liggen. Als je op de vorige foto gaat kijken, we lagen op die twee stoeltjes die je ongeveer in het midden ziet. Het was er heel rustig en we hadden echt een soort privé stukje zwembad.

Turkije 17

Veel grappige foto’s genomen, haha. We hebben veel plezier gehad!

Turkije 16

Gin and tonic by the pool. Living the good life!

Turkije 15

Het buffet was trouwens ook to die for. Er was zoveel keuze! In de dag probeerden we onzelf te bedwingen, maar ’s avonds aten we altijd veel te veel.

Turkije2

Ik at altijd salade en wat warme groenten. De pasta was ook erg lekker. En ik kan nooit weerstaan aan frietjes of kroketjes!
Bart heeft dan weer erg genoten van alle vlees- en visgerechten! Thuis eten we bijna altijd vegetarisch omdat ik meestal kook.

Turkije1

Turkije 10

Zaterdag hadden we een boottocht op de planning staan. Dit was ook de enige uitstap die we deden. #lui
De boottocht ging langs de baaien van Kemer en duurde van 10u tot 16u. We zouden in 3 verschillende baaien stoppen en daar konden we dan van de boot in het water springen en telkens 3 kwartier zwemmen. Ook was er eten en drank voorzien in de prijs. En als verrassing was er een foam party op de boot, waarbij ik me eigenlijk de hele tijd zorgen maakte over al dat schuim dat in de zee kwam…

Turkije9

We gingen met een grote piratenboot met 3 verdiepingen. Helemaal bovenaan kon je gaan zonnebaden op het dek.

Turkije7

Ik kon fysiek niet 3 keer 3 kwartier gaan zwemmen. Ik ging er dus altijd wat vroeger uit dan Bart en de laatste keer ging ik niet mee omdat ik te moe was.
Maar zo heb ik dan wel weer een hele leuke foto van hem!

Turkije6

Ik vind het zo grappig hoe bleek ik eruit zie op deze foto. Hij komt van mijn gsm en er staat wel een filter over, maar toch, haha. Ik ben zo bruin geworden op vakantie, maar naast Bart is het net alsof ik licht geef in het donker, haha.

Turkije8

De boottocht was echt fantastisch mooi om te doen. We hadden een super uitzicht en het was heel leuk om in de zee te kunnen zwemmen, hoewel het een vreemd gevoel was om echt nergens de bodem te kunnen raken. Het viel me trouwens ook op dat echt heel veel mensen niet goed konden zwemmen. We waren een van de enigen die zonder reddingsvest in het water gingen en zo ver van de boot zwommen.

Turkije3

Toen we terug waren in het hotel waren we zo moe. Afgezien van de lange boottocht was het nog eens twee keer anderhalf uur rijden geweest met een busje.
Het hotel waar we zaten heet trouwens Limak Atlantis, echt een hele grote aanrader!

Turkije 19

Katjes, katjes, katjes. Je kwam ze echt overal tegen! Super lief, maar ik durfde er toch niet zo goed aankomen want ze zagen er niet allemaal even gezond uit, jammer genoeg. (Het zijn niet de katten van het hotel zelf, maar echte zwerfkatten.)

Turkije 20

Er was veel animatie in het hotel tijdens de dag en ook ’s avonds was er altijd een show en daarna nog een feestje. Wij hebben niet zoveel meegedaan aan de animatie in de dag. Maar surfbasket, dat kon mijn vriend niet laten.
De feestjes en shows ’s avonds waren trouwens wel altijd heel leuk. Alles was echt super georganiseerd.

Turkije 11

De reflectie in de zonnebril van Bart zag er altijd zo mooi uit, maar op foto komt het toch niet helemaal over…

Turkije4

We hebben de hele vakantie meer dan 30 graden gehad en de laatste 2 dagen zelfs over de 36!

Turkije 14

En dan was het weer tijd om naar huis te gaan. Toen we boekten was onze terugvlucht maandagochtend al, maar Corendon had de uren aangepast waardoor we pas ’s avonds om 22u30 terugvlogen. Zo hadden we dus een dagje extra vakantie!

Zo dat waren enkele foto’s van onze vakantie! We hebben er erg van genoten en goed kunnen ontspannen. Jammer dat een week altijd zo snel voorbij is!

Ga jij ook nog op vakantie of ben je al geweest? En waar naartoe?

En hebben jullie nog ideeën voor reisbestemmingen voor onze volgende vakantie?

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

xx. Isabelle

Dit vind je misschien ook leuk